Сьогодні: неділя, 22 жовтня 2017  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Чи виникають проблеми в ході проведення перевірок органами державного контролю?
Проголосувало: 46 Чи задовольняє Вас діюча система ліцензування?  » Чи підтримуєте Ви спрощену систему оподаткування?  » Кількість перевірок суб'єктів підприємництва контролюючими органами  » Як Ви оцінюєте роботу місцевих органів влади, спрямовану на розвиток підприємництва?  » Умови ведення Вашого бізнесу  »
Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Міловська РДАДіяльність РДАРДА і громадськість
Заходи за зверненнями громадян
03.07.2017
Інформація
про роботу із зверненнями громадян
на території Міловського району в першому півріччі 2017 року
 
У звітному періоді робота із зверненнями громадян в Міловській райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування району проводилась відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348, а також розпоряджень та доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.
Відділом організаційної роботи та розгляду звернень громадян апарату райдержадміністрації узагальнено та проаналізовано дані стосовно звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району в першому півріччі 2017 року.
         Так, протягом січня – червня поточного року до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району надійшло всього 338 звернень (аналогічний період 2016 року – 326 звернень, збільшення кількості звернень на 12).
         До райдержадміністрації надійшло 105 (аналогічний період 2016 року – 158) звернень громадян або 31% від загальної кількості звернень. До районної, селищної та семи сільських рад району надійшло 233 (2016 – 168) звернень громадян (69% від загальної кількості звернень).
         Поштою надійшло 9 (2,7%) звернень, 329 звернень або 97,3% від усієї кількості звернень отримано на особистому прийомі.
         Протягом звітного періоду керівництвом райдержадміністрації здійснено 11 виїзних прийомів громадян у населенні пункти району, під час яких звернулося 35 громадян з різними питаннями.
         У своїх зверненнях до керівництва райдержадміністрації громадяни в основному порушували питання надання матеріальної і гуманітарної допомоги, забезпечення різних соціальних виплат, призначення житлової субсидії, енерго- та водопостачання, ремонту доріг та ін. Більшість питань було вирішено, зроблені відповідні доручення, надані роз’яснення, консультації та відповіді.
В органах місцевого самоврядування вирішувались питання відповідно до їх компетенції: надання земельних ділянок в оренду, власність та користування,  оформлення допомоги малозабезпеченим сім'ям та одиноким матерям, здійснення благоустрою території, реєстрації актів громадянського стану, нотаріальних дій, видачі довідок.
         Також громадяни району мали можливість звернутися до керівництва райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування під час особистого прийому та прямих телефонних ліній. У звітному періоді проведено 6 прямих телефонних ліній (проводилися щомісяця), звернулося 11 громадян. Усі питання були розглянуті та надані відповідні роз'яснення.
Проведений аналіз показує зменшення кількості звернень, які надійшли до райдержадміністрації через органи влади вищого рівня. Так, за звітний період надійшло 57 звернень проти 77 у 2016 році з органів влади вищого рівня, з них 51 – на Урядову гарячу лінію, 1 – на гарячу лінію голови облдержадміністрації  та 5 – через облдержадміністрацію. Основними питаннями що порушували громадяни, телефонуючи на Урядову гарячу лінію, було отримання різних соціальних виплат, нарахування субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, енерго- та водопостачання. Усі звернення, що надійшли з дорученнями від органів влади вищого рівня, розглянуті у визначений законодавством термін. Про результати розгляду облдержадміністрацію та заявників поінформовано.
         Також позитивним фактором є зменшення майже удвічі кількості колективних звернень, що надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району в звітному періоді, - 6 проти 11 звернень у 2016 році.
Від учасників війни та бойових дій, інвалідів війни до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 11 звернень (2016 – 5).
Від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь надійшло 23 звернення (2016 - 15), від ветеранів праці надійшло 56 звернень (2016 - 35).
У структурі звернень від зазначених категорій громадян переважають звернення до органів місцевого самоврядування, в першу чергу, до сільських рад.
Усього ж у своїх заявах, скаргах та пропозиціях у січні – червні 2017 року громадяни порушили 338 питань, які стосуються різних сфер діяльності, у тому числі: надання матеріальної та гуманітарної допомоги, забезпечення різних соціальних виплат, призначення субсидії, забезпечення твердим паливом – 85 (25,1% від загальної кількості порушених питань), надання земельних ділянок в оренду та власність, припинення права користування земельною ділянкою, самовільне зайняття земельної ділянки – 62 (18,3%), забезпечення водопостачання селища, заміна аварійних електричних опір, ремонт житлових будинків, спилювання сухих дерев, робота служб комунального господарства – 39 (11,5%), отримання закордонного та внутрішнього паспортів нового зразку, робота правоохоронних органів – 27 (8%) та ін.
         Постійно проводиться особистий прийом громадян. Графік особистого прийому громадян головою, заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації затверджений розпорядженням голови райдержадміністрації та строго дотримувався. Особлива увага приділяється розгляду звернень та забезпеченню проведення першочергового особистого прийому ветеранів війни та праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 для сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються до органів державної влади, в райдержадміністрації продовжує діяти комісія з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 6 засідань комісії, на яких розглянуто 7 питань. За результатами розгляду прийняті відповідні рішення.
         Також в райдержадміністрації діє громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги, в якій надається юридичні консультації для малозабезпечених верств населення. Роботу приймальні організовує та контролює керівник апарату райдержадміністрації. Працює громадська приймальна щоденно. За звітний період до приймальні звернулось 6 громадян.
Питання щодо стану роботи із зверненнями громадян розглядалися на нарадах у голови райдержадміністрації та у січні місяці цього року на засіданні колегії райдержадміністрації. В органах місцевого самоврядування району щокварталу на засіданнях виконкомів заслуховувалися питання про стан роботи зі зверненнями громадян.
         Інформація про підсумки роботи райдержадміністрації із зверненнями громадян у 2016 році була розглянута на апаратній нараді першого заступника голови, в.о. голови облдержадміністрації Власенка Р.Г. 18.01.2017. За підсумками розгляду було надано доручення активізувати роз'яснювальну роботу в засобах масової інформації та на сайті райдержадміністрації стосовно питань соціального захисту громадян. Станом на 30.06.2017 у районній газеті «Слово хлібороба» управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації надруковано 6 статей та на веб-сайті райдержадміністрації розміщено 2 інформаційних матеріали.         
З метою недопущення порушення строків розгляду звернень громадян відділом організаційної роботи та розгляду звернень громадян апарату райдержадміністрації щотижнево здійснюється усне нагадування про терміни виконання звернень, надається необхідна методична та практична допомога з питань ведення діловодства за зверненнями громадян.
         Для оприлюднення матеріалів про організацію роботи із зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань існує окрема сторінка на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, яка періодично поповнюється новою інформацією. Зазначена інформація висвітлюється на сторінках районної газети «Слово хлібороба».
         За результатами проведеного аналізу розгляду звернень, які надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району можна зробити висновки, що всі звернення громадян розглянуто без порушення строків, встановлених законодавством. Усім заявникам надані повні та вичерпні відповіді.
         Робота із зверненнями громадян залишається одним з пріоритетних напрямків діяльності і знаходиться на постійному контролі у голови Міловської райдержадміністрації.
 
 
 
 
15.03.2017
Інформація
про роботу зі зверненнями громадян
на території Міловського району в 2016 році
 
         У 2016 році робота зі зверненнями громадян в Міловській райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування району проводилась відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а також розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації та райдержадміністрації.
         До райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 645 звернень громадян (2015 – 479), безпосередньо до Міловської РДА – 279 (2015 – 123), що складає 43 % від загальної кількості звернень. До районної, селищної та семи сільських рад надійшло 366 звернень, що на 10 звернень або на 2 % більше, ніж у 2015 році (2015 – 356 звернень).
Проведений аналіз звернень громадян свідчить про збільшення кількості звернень, що можна пояснити загальними соціально – економічними процесами, що відбуваються в області та державі.
 У 2016 році збільшилась кількість звернень від мешканців району на Урядову гарячу лінію – 158 (близько 57 % від загальної кількості звернень, що надійшли до райдержадміністрації) проти 90 звернень, що надійшли в 2015 році. Основними питаннями, що порушували громадяни, телефонуючи на Урядову гарячу лінію (136 звернень із 155), були питання призначення субсидії для оплати житлово-комунальних послуг та отримання виплат внутрішньо переміщеним особам.
Серед авторів звернень переважали найменш соціально захищені категорії населення: пенсіонери, безробітні, внутрішньо переміщені особи, які складають близько 65 % від загальної кількості заявників.
У своїх зверненнях до керівництва райдержадміністрації громадяни в основному порушували питання соціального захисту,  комунального господарства і транспорту, земельних відносин, праці та заробітної плати та інші.
В органах місцевого самоврядування вирішувались питання відповідно до їх компетенції: покращення житлових умов, благоустрою території, ремонт місцевих доріг, надання земельних ділянок в оренду, власність та користування, оформлення спадщини, соціального захисту, видачі довідок тощо.
Особистий прийом громадян головою, заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації проводився відповідно до затвердженого графіка Особлива увага приділялась розгляду звернень та забезпеченню проведення першочергового особистого прийому ветеранів війни та праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
Було проведено 19 виїзних особистих прийомів, на яких більшість отриманих запитань стосувалася пільг та субсидій, нарахування адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам, питання щодо самовільного зайняття ділянки підприємцями.
Для сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються до органів державної влади, в райдержадміністрації протягом року діяла комісія з питань розгляду звернень громадян. Було проведено 12 засідань, на яких було розглянуто 12 питань. За результатами розгляду були прийняті відповідні рішення.
         Для зручності мешканців району щодо отримання консультацій кожного четвертого понеділка місяця функціонувала  «гаряча» телефонна лінія керівництва райдержадміністрації. Усього було проведено 12 телефонних «гарячих ліній». Питання, що підіймалися – отримання  пільг і субсидій, сприяння у підвозі хліба до сіл, сприяння у регулюванні графіку руху потягу «Київ - Рубіжне» з рухом автобусу «Рубіжне - Мілове», ремонт водогону у смт Мілове, стан автошляхів району та інші.
         Також в райдержадміністрації щоденно, в робочі дні, діяла громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги.
Питання щодо стану роботи із зверненнями громадян розглядалися на нарадах у голови райдержадміністрації та на засіданнях колегії райдержадміністрації. В органах місцевого самоврядування району щокварталу на засіданнях виконкомів заслуховувалися питання про стан роботи зі зверненнями громадян.
         Протягом року інформація про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань висвітлювалася на офіційному веб - сайті райдержадміністрації та сторінках районної газети «Слово хлібороба».
Усі звернення громадян, що надійшли до райдержадміністрації, було розглянуто без порушення строків, встановлених законодавством. Усім заявникам надані обгрунтовані відповіді.
         Робота із зверненнями громадян залишається одним з пріоритетних напрямків діяльності райдержадміністрації.
 
 
 
19.02.2016
Інформація
про виконання Закону України «Про звернення громадян»
на території Міловського району в 2015 році
 
У звітному періоді робота із зверненнями громадян в Міловській райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування району проводилась відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348, а також розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації та райдержадміністрації.
Сектором з контролю апарату райдержадміністрації узагальнено та проаналізовано дані стосовно звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району за 2015 рік.
            Так, реалізуючи право на звернення, у 2015 році до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району надійшло всього 479 звернень.
            До районної, селищної та семи сільських рад району надійшло 356 звернень громадян (74% від загальної кількості звернень), що на 24 звернення або на 5% більше, ніж у 2014 році. Поштою надійшло 49(10%) звернень, 430(90%) було отримано на особистому прийомі.
            До райдержадміністрації надійшло 123 (2014 – 123) звернення громадян або 26% від загальної кількості звернень. Письмових звернень надійшло 30 або 24% (2014 – 22), усних – 93 або 76% (2014 – 101). У 2015 році було здійснено 23 виїзних прийоми громадян у села району. Під час виїзних особистих прийомів до керівництва району звернулося 39 громадян з різними питаннями.
            У своїх зверненнях до голови райдержадміністрації та його заступників громадяни в основному порушували питання надання матеріальної і гуманітарної допомоги та соціального захисту, забезпечення різних соціальних виплат, призначення житлової субсидії тощо. Більшість питань було вирішено, зроблені відповідні доручення, надані роз’яснення, консультації та відповіді.
В органах місцевого самоврядування вирішувались питання відповідно до їх компетенції: надання земельних ділянок в оренду, власність та користування,  оформлення допомоги малозабезпеченим сім'ям та одиноким матерям, здійснення благоустрою території, реєстрації актів громадянського стану, нотаріальних дій, видачі довідок.
            Також громадяни району мали можливість звернутися до керівництва райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування під час особистого прийому та прямих телефонних ліній. У 2015 році прямі телефонні лінії проводилися щомісячно, їх протягом звітного періоду було проведено 12. Усі проблеми, з якими заявники звернулися до голови та заступників голови райдержадміністрації, були розглянуті та надані відповідні роз'яснення.
Слід зазначити, що у порівнянні з минулим роком кількість звернень, які надійшли до райдержадміністрації через органи влади вищого рівня, збільшилась майже удвічі. Так, за звітний період надійшло 93 звернення проти 55 у 2014 році з органів влади вищого рівня, з них 90 – на урядову «гарячу лінію» та 3 – через облдержадміністрацію. Таке збільшення визвано змінами в законодавстві про соціальний захист населення, адже основними питаннями (65 звернень з 90), що порушували громадяни, телефонуючи на урядову «гарячу лінію», були питання надання роз'яснень щодо призначення субсидії для оплати житлово-комунальних послуг та отримання виплат внутрішньо переміщеним особам. Усі звернення, що надійшли з дорученнями від органів влади вищого рівня, були розглянуті у визначений законодавством термін. Про результати розгляду облдержадміністрацію та заявників поінформовано.
            Кількість колективних звернень, що надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району, в 2015 році склала 16, що на 4 звернення більше ніж у 2014 році. Кількість повторних звернень збільшилась на 2 - 10 проти 8 у 2014 році.
Від учасників війни та бойових дій, інвалідів війни у 2015 році до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 10 звернень ( 2014- 9).
Від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь надійшло 29 звернень (2014 - 25), від ветеранів праці надійшло 47 звернень (2014 - 99). У структурі звернень від цієї категорії громадян переважають звернення до органів місцевого самоврядування, в першу чергу, до сільських рад.
Усього ж у своїх заявах, скаргах та пропозиціях у 2015 році громадянами було порушено 459 питань, які стосуються різних сфер діяльності, у тому числі: надання матеріальної та гуманітарної допомоги, забезпечення різних соціальних виплат, призначення субсидії, забезпечення твердими паливом – 165 (36% від загальної кількості порушених питань), надання земельних ділянок в оренду та власність, припинення права користування земельною ділянкою, самовільне зайняття земельної ділянки 69 (15%), забезпечення водопостачання селища, заміна аварійних електричних опір, ремонт житлових будинків, спилювання сухих дерев, робота служб комунального господарства – 47 (10%), відносини із сусідами, перейменування вулиць, правильність оформлення документів – 18 (3,9%), надання житла – 17 (3,7%).
            Згідно з планом організації виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 в райдержадміністрації вжито заходів, спрямованих на забезпечення гарантій і реалізацію конституційного права громадян на звернення.
            Постійно проводиться особистий прийом громадян. Графік особистого прийому громадян головою, заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації затверджено головою райдержадміністрації та строго дотримувався. Особлива увага приділяється розгляду звернень та забезпеченню проведення першочергового особистого прийому ветеранів війни та праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
На виконання вищезазначеного Указу Президента для сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються до органів державної влади, в райдержадміністрації продовжує діяти комісія з питань розгляду звернень громадян. Протягом 2015 року було проведено 12 засідань комісії на яких розглянуто 12 питань. За результатами розгляду прийняті відповідні рішення.
            Керівництвом і спеціалістами райдержадміністрації проводяться Дні контролю, в рамках яких здійснюються перевірки стану виконання доручень за зверненнями громадян в районі. У 2015 році проведено 12 перевірок, перевірено виконання доручень голови райдержадміністрації на території району.
            Також в райдержадміністрації діє громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги, в якій юрисконсульт апарату райдержадміністрації надає юридичні консультації для малозабезпечених верств населення. Роботу приймальні організовує та контролює керівник апарату райдержадміністрації. Працює громадська приймальна щоденно. За звітний період до приймальні звернулось 3 громадянина, яким була надана кваліфікована юридична допомога.
Питання щодо стану роботи із зверненнями громадян розглядалися на нарадах у голови райдержадміністрації та на засіданнях колегії райдержадміністрації. В органах місцевого самоврядування району щокварталу на засіданнях виконкомів заслуховувалися питання про стан роботи зі зверненнями громадян.
            З метою недопущення порушення строків розгляду звернень громадян сектором з контролю апарату райдержадміністрації, згідно з планом-графіком роботи із зверненнями громадян, щотижнево здійснюється усне нагадування про терміни виконання звернень. Згідно із графіком проводиться робота щодо перевірки стану організації роботи зі зверненнями громадян у виконкомах селищної та сільських рад, управліннях та відділах райдержадміністрації, надається необхідна методична та практична допомога з питань ведення діловодства за зверненнями громадян. У 2015 році проведено 12 перевірок.
            Головою райдержадміністрації затверджено графік звітувань керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, голів виконкомів селищної та сільських рад про стан роботи із зверненнями громадян. Відповідно до графіку за звітний період звітували 8 голів селищної і сільських рад та 7 керівників структурних підрозділів райдержадміністрації.   
Для оприлюднення матеріалів про організацію роботи із зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань існує окрема сторінка на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, яка періодично поповнюється новою інформацією. Зазначена інформація висвітлюється на сторінках районної газети «Слово хлібороба».
Щоквартально аналізується стан справ стосовно організації особистого прийому й роботи зі зверненнями громадян на території району.     
            За результатами проведеного аналізу розгляду звернень, які надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району можна зробити висновки, що всі звернення громадян розглянуто без порушення строків, встановлених законодавством. Усім заявникам надані повні та вичерпні відповіді.
            Робота із зверненнями громадян залишається одним з пріоритетних напрямків діяльності і знаходиться на постійному контролі у голови Міловської райдержадміністрації.
                                                        
№ з/п
Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування району
Кількість усіх звернень
Кількість звернень, що надійшли поштою
Кількість звернень на особистому прийомі
 
2014
2015
2014
2015
2014
2015
1
Міловська райдержадміністрація
123
123
5
6
118
117
2
Міловська районна рада
18
19
1
8
17
11
3
Міловська селищна рада
60
28
36
2
24
26
4
Сільські ради
254
309
-
33
254
276
 
РАЗОМ:
455
479
42
49
413
430
 
 
 
01.07.2017
ГРАФІК
особистого прийому громадян головою, заступниками голови
та керівником апарату райдержадміністрації на 2017 рік
 
 
 
Король
Артур Станіславович
голова районної державної адміністрації
Перша, третя середа
з 8.30 до 15.00
 
Рукавіцин
Віталій Миколайович
перший заступник голови райдержадміністрації
(питання регіональної безпеки, економіки та фінансів, гуманітарної та соціальної політики)
друга, четверта п’ятниця
 з 10.00 до 16.00
Альчаков
Олександр Вікторович
заступник голови райдержадміністрації
(питання  сільського господарства, використання і охорони земель, природних ресурсів і охорони довкілля, житлово-комунального господарства та будівництва)
перший, третій вівторок
з 10.00 до 17.00
Сидоренко
Олена Петрівна
керівник апарату
райдержадміністрації
друга, четверта середа
з 10.00 до 17.00
 

 

 

 

 

||
Міловська районна державна адміністрація
92500, Україна, смт. Мілове, вул.Леніна, 40
Тел. (06465) 2-12-45, факс 2-15-45
Веб-сайт: http://mil.loga.gov.ua
E-mail: melovoe_rda@mel.lg.ukrtel.net
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.mil.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Міловська РДА