Сьогодні: неділя, 25 червня 2017  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Чи виникають проблеми в ході проведення перевірок органами державного контролю?
Проголосувало: 45 Чи задовольняє Вас діюча система ліцензування?  » Чи підтримуєте Ви спрощену систему оподаткування?  » Кількість перевірок суб'єктів підприємництва контролюючими органами  » Як Ви оцінюєте роботу місцевих органів влади, спрямовану на розвиток підприємництва?  » Умови ведення Вашого бізнесу  »
Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Міловська РДАДіяльність РДАСоціальна сфера
Пенсійне забезпечення
14.06.2017
Трудовий та страховий стаж
 
Спробуємо роз'яснити різницю між поняттями трудовий та страховий стаж.
  Трудовий стаж - це періоди офіційної роботи, які підтверджуються записами в трудовій книжці.
  Страховий стаж - це той період, за який ви, або хтось замість вас, наприклад ваш роботодавець, сплачував страхові внески до Пенсійного фонду України. Сплатили - є стаж, не сплатили - стажу немає.
 А тепер запам'ятайте! З 1 січня 2004 року для нарахування пенсії важливий лише страховий стаж!
  Увесь трудовий стаж, який був у людини до 2004 року, автоматично перетворився у страховий стаж. Фактично за цей період трудовий перейменували у страховий. Після 2004 року людина повинна заробляти саме страховий стаж і робити це в єдиний спосіб - сплачувати страхові внески.
  Тобто, починаючи з 1 січня 2004 року, трудова книжка не є підтвердженням страхового стажу. Ваш роботодавець може піти на хитрість і не сплачувати страхові внески. Тобто запис в трудовій книжці є, а страховий стаж не іде і цей період вже не буде враховуватись при нарахуванні пенсії.
Як же перевірити, чи нараховується вам страховий стаж?
  Дуже просто! Всі дані про страховий стаж, починаючи з липня 2000 року, містяться в системі персоніфікованого обліку. Ви можете отримати ці данні трьома способами:
  Перший спосіб. Прийти до будь-якого відділення Пенсійного фонду України з паспортом та ідентифікаційним кодом. Якщо маєте при собі ці два документи, фахівці за декілька хвилин видрукують вам дані з бази персоніфікованого обліку. Згідно з ними ви зможете перевірити, яку вам нараховували зарплату, скільки за вас сплачували соціального внеску та скільки днів страхового стажу вам зараховано за той чи інший місяць. Якщо у потрібних графах нулі, це тривожний сигнал. Роботодавець щось робить не так.
  Другий спосіб. Якщо ви маєте вдома комп'ютер. Можна зареєструватись на електронному порталі Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua і кожного місяця, не виходячи з дому, перевіряти чи зарахували вам страховий стаж.
Що входить до страхового стажу?
  До страхового стажу входять наступні періоди:
  • трудовий стаж до 1 січня 2004 року;
  • періоди навчання у вищому/середньо-спеціальному навчальному закладі, в училищах і на курсах підготовки кадрів, підвищення кваліфікації та перекваліфікації, в аспірантурі, докторантурі і клінічній ординатурі з денною формою навчання до 1 січня 2004 року;
  • з 1 січня 2004 року періоди офіційної роботи, але за умови обов'язкової сплати вами або вашим роботодавцем страхових внесків;
  • період військової строкової служби;
  • період перебування на фронті чи участь у бойових діях;
  • періоди догляду за дитиною до 3-х років;
  • періоди догляду за інвалідом I групи, за дитиною-інвалідом до 16-ти років;
  • перебування на обліку в центрі зайнятості;
Страховий стаж можна купити.
  Щоб офіційно придбати страховий стаж, потрібно прийти до фіскальної служби і заявити, що хочете укласти договір про добровільну сплату страхового внеску.
  Розмір внеску буде складати 22%  від мінімальної заробітної плати, яка на сьогоднішній день складає 3200 грн, тобто  704 гривні. Сплачувати потрібно кожного місяця не пізніше 20 числа.
  «Купувати» страховий стаж можуть майже всі:
  • студенти, яким після 1 січня 2004 року навчання не зараховується до страхового стажу, але які не хочуть втрачати ці роки;
  • безробітні, які і не працюють, і не перебувають на обліку у Центрі зайнятості;
  • люди, які працюють неофіційно і отримують зарплату в конвертах;
  • заробітчани.
  Але якщо Ви офіційно працевлаштовані, Ви не зможете самостійно платити страхові внески. Це повинен робити Ваш роботодавець!
 
 
 
09.06.2017
Запитання-відповіді
 
Запитання  № 1: Я вийшла на пенсію в 2015 році в 57 років. Пенсію мені призначено за наявності страхового стажу 16 років 10 місяців. Із 01.05.2017-го розмір моєї пенсії не змінився. Чи мала я право на перерахунок?
  Пенсія за віком призначається відповідно до статей 27 і 28 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» (далі - Закон), її розмір залежить від тривалості страхового стажу, обчисленого згідно зі статтями 24 і 25 Закону, і заробітної плати (доходу), визначеної відповідно до статей 40 і 41 Закону.
  При цьому мінімальний розмір пенсії за віком встановлюється на рівні прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, за наявності в жінки страхового стажу тривалістю 30  років. Якщо страховий стаж становить менше  як 30 років, то пенсія за віком призначається в розмірі, пропорційному наявному страховому стажу, виходячи з мінімального розміру пенсії за віком. Розмір пенсії, визначеної таким чином, не може бути меншим за 949 грн.
  Нормативно - правовими актами передбачено встановлення до пенсії надбавок, підвищень, доплат, пенсій за особливі заслуги та інших виплат, на які особа має право залежно від наявного в неї статусу. Розмір таких виплат визначається виходячи з прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність. Якщо розмір пенсії чи встановлені до неї виплати (надбавки, підвищення) розраховано виходячи з прожиткового мінімуму, то в разі зміни прожиткового мінімуму проводиться їх перерахунок.
  Розмір підвищення пенсії за результатами перерахунку в кожного пенсіонера індивідуальний.
  Якщо до складу Вашої пенсійної виплати не входять складові, розмір яких визначається виходячи з прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, то розмір пенсії в разі зростання прожиткового мінімуму не змінюється.
Запитання № 2: Я учасник бойових дій. Доплата за це до пенсії  -25% прожиткового мінімуму. З травня 2017 року такий мінімум збільшили, збільшилась і доплата на 16,25 грн. Але пенсія не зросла. В Пенсійному фонді мені пояснили, що це пов'язано з індексацією. Чи вірно це?
  Згідно із Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», учасникам бойових дій пенсії або щомісячне довічне грошове утримання чи державна соціальна допомога, що виплачується замість пенсії, підвищуються у розмірі 25% прожиткового мінімуму для осіб,які втратили працездатність. З 01.05.2017 прожитковий мінімум, встановлений для осіб, які втратили працездатність, збільшено     з 1247 грн. до 1312 грн.
  У зв'язку з цим розмір підвищення учасникам бойових дій  з 01.05.2017 зріс з 311,75 грн. (1247 грн. х 25%) до 328,00 грн. (1312 грн. х 25%).
  Законом України «Про індексацію грошових доходів населення» визначено, що індексації підлягають грошові доходи громадян, які вони одержали в гривнях на території України і які не мають разового характеру, зокрема пенсії (з урахуванням доплат, надбавок, підвищень тощо, в тому числі підвищення учасникам бойових дій), та незалежно від закону, згідно з яким призначена пенсія.
  Пенсія, у тому числі з 01.05.2017, перераховують із дотриманням вимог Порядку проведення індексації грошових доходів населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 №1078 (зі змінами).
  Згідно з пунктом 5 Порядку,  якщо розмір підвищення пенсії (з урахуванням підвищення учасникам бойових дій) не перевищує суму індексації, що склалася в місяці підвищення пенсії, суму індексації розраховують як різницю між сумою індексації і розміром підвищення пенсії. Тому у випадках, коли сума індексації більша за розмір підвищення пенсії внаслідок її перерахунку, загальний розмір пенсійної виплати не збільшується.
Запитання № 3: Жінка отримує пенсію за віком з 2013 року . Пенсію  призначено  достроково на 18 місяців. Страховий стаж - 39 років 2 місяці 24 дні. Не працює з 01.10.2013. В зв'язку з достроковим виходом   її пенсію зменшено на 9 % (на 0,5%  - за кожний повний  чи неповний місяць дострокового виходу на пенсію). Який порядок перерахунку пенсії ?
  Розмір пенсії заявниці станом на травень  2017 року становив -1267,06 грн., а саме: 892,96 грн. (розмір пенсії за віком, обчислений з урахуванням Вашого стажу та заробітку згідно зі статтею 27 Закону) + 419,04 грн. (доплата до мінімального розміру пенсії (до 1312,00 грн.) + 80,37 грн. (доплата за понаднормовий стаж (9 років))  - 108,93 грн. (зменшення на 9 відсотків  за достроковий вихід на пенсію).
  Розмір пенсії пенсіонерки пенсії з 01.05 2017 року перераховано і  становить 1207,91 грн., а саме: 892,96 грн. (розмір пенсії за віком, обчислений з урахуванням Вашого стажу та заробітку згідно зі статтею 27 Закону) + 419,04 грн. (доплата до мінімального розміру пенсії (до 1312,00 грн.) + 80,37 грн.  (доплата за понаднормовий стаж (9 років) – 125.31 грн. (зменшення на 9 %  за достроковий вихід на пенсію).
  Після перерахунку розмір пенсії збільшився на 59,15 грн.
 
 
 
06.06.2017
Крок до нової системи обслуговування
 
Однією з найважливіших сфер діяльності органів Пенсійного фонду є робота з людьми. Враховуючи масштабну комп’ютеризацію та те, що все більше громадян  мають доступ до сучасних каналів зв'язку,  продовжується удосконалення процесу обслуговування.
Сьогодні саме інформаційні системи та новітні технології є основним засобом підвищення ефективності, якості та розширення складу послуг, що надаються населенню.
Настав час відійти від діючої системи обслуговування, якій притаманне оформлення пенсійних документів лише в управлінні за місцем реєстрації громадян, мінімальна автоматизація процесів обслуговування, величезний документообіг і значний час на обробку документації.
Саме тому одним із найважливіших завдань Фонду є створення центральної бази даних пенсіонерів і впровадження єдиної електронної системи призначення й виплати пенсій Для наших пенсіонерів це означатиме насамперед скорочення терміну призначення пенсії з 10 днів до 10-15 хвилин.
Єдина центральна база дозволить людині звертатися з питання призначення пенсії в будь-яке відділення Фонду незалежно від місця реєстрації або проживання. Окрім того, згодом пункти прийому документів для оформлення пенсії будуть розташовані і у відділеннях Укрпошти, і в  банківських установах.
Нова система розширить і можливості дистанційного обслуговування громадян. Одержавши електронний  цифровий підпис, через персональний кабінет на веб-порталі людина отримає доступ до своєї електронної справи, зможе подати заяву на перерахунок пенсії, не виходячи з дому, контролювати вчасність виплат.
Сьогодні для оформлення пенсії громадянин надає спеціалісту велику кількість документів, заповнює заяву на призначення пенсії та анкету на видачу посвідчення (щоразу вносячи в бланки одну й ту саму інформацію).  Потім спеціаліст звіряє інформацію внесену до заяви з наданими документами, а також  всі надані копії документів для призначення пенсії з оригіналами, завіряє їх. Після цього документи підшиваються в окрему паперову пенсійну справу, яка зберігається не менше 75 років.
Такий сценарій роботи забирає багато часу, грошей та енергії. Тому Пенсійний фонд вирішив відмовитися від паперового документообігу при формуванні пенсійної справи.  Вже невдовзі на підставі автоматично сформованої заяви та сканованих оригіналів документів  буде формуватися  електронна пенсійна справа. Ніяких копій документів надавати не потрібно. За рахунок автоматично сформованої заяви не витрачатиметься час на заповнення анкети для виготовлення пенсійного посвідчення. Нарахування пенсій  також буде здійснюватись  в автоматичному режимі — система сама визначатиме найбільш доцільний варіант розрахунку.
Безумовною перевагою електронного зберігання документів є швидкий пошук  необхідної інформації, у тому числі по заданих критеріях.
Єдина електронна система призначення та виплати пенсій  унеможливить випадки подвійного призначення, скоротить час обслуговування та документообігу, забезпечить їх якість та дозволить контролювати процес на всіх етапах від призначення до виплати. Важливим, в контексті покращання обслуговування, є  електронне інформування громадян через засоби мобільного зв’язку, електронну пошту.
Основним принципом роботи в новій удосконаленій системі обслуговування громадян є єдині стандарти обслуговування, які передбачають забезпечення стандартної якості обслуговування в усіх органах Фонду, стандартних вимог до кожного спеціаліста.
Для створення єдиного формату обслуговування в установах Фонду по всій країні, оптимізації роботи Пенсійним фондом України розроблено Положення про порядок обслуговування громадян. У цьому документі чітко прописано базові принципи роботи з громадянами, чіткий перелік дій фахівця Фонду в разі звернення  громадянина в управління, рекомендації щодо спілкування з відвідувачами, професійної етики.
Визначення  чіткої схеми дій спеціаліста підрозділу з обслуговування громадян,  затвердження вимог навіть до його зовнішнього вигляду й поведінки  надають  можливість зробити весь процес  прозорим й контрольованим.
Головним принципом обслуговування громадян є відсутність  будь-якого поділу за зонами, дільницями, поштовими відділеннями. Це означає, що пенсіонер  чи майбутній пенсіонер, який прийшов на прийом, не повинен шукати інспектора за адресою чи якимось іншими ознаками, а звертається до будь-якого спеціаліста, який має вирішити всі  питання, з якими  людина звернулася. Подальша обробка документів здійснюється спеціалістами, які безпосередньо не контактують з громадянами.
Адже наша мета — лише якісне обслуговування і всі новації обов'язково запрацюють на благо громадян і держави.
 
 
31.05.2017
Запитання –відповіді
ЩОДО ПЕРЕРАХУНКУ ПЕНСІЇ ДЕРЖАВНОМУ СЛУЖБОВЦЮ
 
Я отримую пенсію, призначену до 2011 року відповідно до Закону України “Про державну службу”. Чи маю я право на перерахунок пенсії у зв’язку з підвищенням окладів державних службовців?
Законом України “Про державну службу” від 10.12.2015 № 889-VIII (далі – Закон № 889), який набрав чинності з 01.05.2016, не передбачено проведення перерахунків пенсій, призначених згідно із чинним законодавством.
Крім того, статтею 90 Закону № 889 визначено, що пенсійне забезпечення державних службовців здійснюється відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".
 Перерахунок раніше призначених пенсій державним службовцям було передбачено статтею 37-1 Закону України від 16.12.1993 № 3723-ХІІ “Про державну службу” (далі - Закон № 3723), яка втратила чинність на підставі Закону № 889.
Постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2016 № 622 “Деякі питання пенсійного забезпечення окремих категорій осіб”, яка діє з 01.05.2016 року, також не передбачено механізму перерахунку пенсій державним службовцям, яким пенсії призначено відповідно до Закону № 3723.
Відтак, підстав для проведення перерахунку раніше призначених пенсій державним службовцям немає.
 
 
 
31.05.2017
Легалізація заробітної плати — пріоритетне завдання Пенсійного Фонду України
 
На сьогодні тіньова економіка, а, відповідно, і заробітна плата, стала звичним для більшості населення явищем. Люди щодня стикаються з тіньовою діяльністю, і вона не викликає ніякого осуду суспільства.
Виплата заробітної плати в «конвертах» позбавляє працюючих таких соціальних гарантій, як: оплата тимчасової непрацездатності, включаючи догляд за хворою дитиною та допомогу по вагітності та пологах; виплата втраченого заробітку у зв’язку з втратою працездатності в разі нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання; виплата допомоги по безробіттю у випадку втрати роботи. І головне – через несплату єдиного соціального внеску наймані працівники втрачають страховий стаж та можливість одержання пенсії за віком, по інвалідності та в інших випадках, передбачених законодавством.
Відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», зарахування страхового стажу здійснюється пропорційно сплаченим страховим внескам Бувають ситуації, коли людям за рік роботи зараховується менше місяця страхового стажу. А низька заробітна плата дає низький коефіцієнт заробітку, який враховується при обчисленні пенсії.
Станом на 1 квітня 2017 року по Міловському району Луганської області 103 працівника отримують заробітну плату менше 3200 грн.  27 роботодавців нараховують та виплачують заробітну плату на рівні або менше мінімальної.
Спеціалісти управління проводять низку інформаційних заходів щодо роз’яснення негативних наслідків отримання заробітної плати «у конвертах», але і самі працівники повинні зайняти чітку позицію та наполягати на виплаті заробітної плати з дотриманням вимог чинного законодавства. Кожному працюючому необхідно, хоча б раз на рік, перевіряти розмір своєї заробітної плати та відрахування єдиного соціального внеску, які декларує роботодавець до Пенсійного фонду України, щоб виключити можливість наявності помилок та мати впевненість на одержання справедливо заробленої пенсії. І робити це потрібно не коли людина вже досягла пенсійного віку, а в період здійснення своєї трудової діяльності.
На сьогоднішній день автоматизована система персоніфікованого обліку надає можливість кожному працюючому особисто в управлінні Пенсійного фонду України одержати інформацію щодо його нарахованої заробітної плати, щомісячного розміру сплачених внесків до Пенсійного фонду України та страхового стажу. Тоді, при виявленні порушення трудових прав, працівник зможе своєчасно звернутися з позовом до суду щодо дій роботодавця, який позбавив його соціальних гарантій.
Крім того, впроваджено інформування застрахованих осіб через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.
Перш за все, самі громадяни мають бути зацікавлені в тому, щоб працювати офіційно. В кінцевому результаті від приховування зарплати страждають саме вони. Отже, отримуючи заробітну плату в «конвертах». людина залишається соціально незахищеною у майбутньому.
 
 
28.04.2017
«Чисте довкілля»
Працівники Міловського відділу Біловодського об'єднаного управління Пенсійного фонду України  Луганської області прийняли участь в акції «Чисте довкілля» з метою благоустрою прилеглої до управління території та підтримки належного порядку. 
Спеціалісти Фонду очистили від сміття зелену зону,  ретельно займались побілкою бордюрів, пропололи клумби та висадили квіти перед будівлею управління.
 Всі учасники працювали дуже добре. Результатом їх спільних зусиль стала чиста, причепурена територія. Керівництво управління Фонду провело виховну бесіду про екологію довкілля.
 
 
 
28.04.2017
«Луганщина у нас одна»
У приміщенні Міловського відділення Біловодського об’єднаного управління в рамках проекту «Луганщина у нас одна» розміщено малюнки дітей Луганщини. Діти відобразили свої сокровенні бажання: миру, голубого неба, зеленої трави, «Мама,  тато і Я- счастлива сім’я», «Голуб миру», «Наша Батьківщина – єдина Україна».
 
Громадяни, які звернулися  до управління, отримують приємний бонус – дитячий малюнок, що добавляє душевного тепла. Цє дуже зворушливо діє як на працівників управління, так і на його відвідувачів.
Наприкінці квітня серед маленьких творців  було  визначено переможців конкурсу дитячого малюнка «Луганщина у нас одна».Діти були нагородженні  гамотами,подяками,і маленькими подарунками
 
 До цього усі відвідувачі управління зможуть милуватися творчістю наших маленьких патріотів.
 
 
 
28.04.2017
Веб-портал  електронних послуг Пенсійного фонду України.
З 1 листопада 2016 року  працює  оновлений веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.Завдяки  новим функціональним можливостям значнои розширено дистанційний доступ громадян до послуг, що надаються  Пенсійним фондуом України Відтак, користувачі веб-ресурсу  без  черг  і  зайвих  витрат   часу  можуть  самостійно зареєструватися на веб-порталі, пройти автентифікацію, отримати можливість  подавати скарги до органів Пенсійного фонду, перегляду всіх своїх звернень до органів Фонду, стану їх обробки, подати заяву на призначення та перерахунок пенсії, переглянути свою електронну пенсійну справу та дані електронної персональної облікової картки застрахованої особи за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП),  запису на прийом до органу Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду.   Можлива он-лайн  реєстрація  за  електронним цифровим  підписом  (ключем ЕЦП). Процедура  реєстрації  на веб-порталі  максимально  спрощена. Для он-лайн реєстрації та авторизації за електронним цифровим підписом (ЕЦП) необхідно:
  1. Зайти на веб-портал ПФУ (http://portal.pfu.gov.ua).
  2. На екранній формі «Вхід» в закладці «За ЕЦП» ознайомитись зі списком акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), ЕЦП яких підтримує веб-портал ПФУ.
  3. Якщо Ви не маєте ще ЕЦП одного з цих АЦСК, Вам необхідно звернутися в АЦСК та отримати ЕЦП. Інформація щодо оформлення ЕЦП може бути отримана в мережі Інтернет в залежності від АЦСК, обраного Вами.
  4. Після отримання ЕЦП – обрати пункт головного меню «Вхід» та виконати перший вхід на веб-портал за ЕЦП (закладка «За ЕЦП»).
  Ключ ЕЦП може зберігатись на будь-якому носієві (флешка, диск та ін.).
 Крім того, для внутрішньо переміщених пенсіонерів є можливість зареєструватись за допомогою ЕЦП з електронного пенсійного посвідчення (ЕПП).   Якщо пенсіонер, переміщений з тимчасово окупованих територій ще не має ЕПП, то за його отриманням необхідно звернутися до територіального органу ПФУ за місцем отримання пенсії. Після отримання ЕПП – зайти на веб-портал ПФУ (http://portal.pfu.gov.ua), обрати пункт головного меню «Вхід» та виконати перший вхід на веб-портал за ЕПП (закладка «За ЕПП»).
Вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з Фондом!
Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
 
 
 
11.04.2017
 
Питання легалізації зайнятості та заробітної плати населення було і залишається надзвичайно актуальним, оскільки саме від величини страхового стажу та розміру офіційної заробітної плати, з якої сплачені внески залежить рівень соціального та пенсійного захисту людини.
            Прозора заробітна плата є одним із резервів наповнення бюджету Пенсійного Фонду, кошти якого витрачаються на фінансування пенсій та грошової допомоги.
        Згідно Державного бюджету України на 2017 рік  мінімальна заробітна плата з 1 січня 2017 року становить 3200 гривень, яку гарантує держава для кожного пересічного громадянина. 
            Відносини в галузі оплати праці в Україні регулюються більш ніж двома десятками законодавчих і нормативно-правових актів. Основним законодавчим актом є Конституція України, на якій базується все законодавство, у тому числі і законодавство про працю.
            Статтями 43-46 Конституції України визначено, що кожен громадянин має право на працю, відпочинок, соціальний захист, безпечні і здорові умови праці та заробітну плату, не нижче встановленого законодавством мінімуму.
            Відповідно до статті 95 Кодексу законів про працю України, мінімальна заробітна плата — це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, некваліфіковану працю, нижче за який не може оплачуватися виконаний працівником місячний, погодинний обсяг робіт.
            Слід відмітити, що державні соціальні гарантії, у тому числі мінімальна заробітна плата, обов’язкові на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання.
            Починаючи з 01 січня 2017 року здійснюється суворий контроль з боку Державної фіскальної служби України, Державної служби України з питань праці та правоохоронних органів за детінізацією фонду заробітної плати та зменшенням чисельності працюючих.
            Керівники підприємств, при виплаті заробітної плати повинні дотримуватись чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і норм законодавства щодо виплати заробітної плати.
            Сьогодні Біловодським об'єднаним управлінням Пенсійного фонду України Луганської області здійснюється щомісячний моніторинг та аналіз відомостей з реєстру страхувальників щодо найманих працівників, у тому числі їх чисельності та фонду оплати праці. В рамках спільної взаємодії між вищевказаними органами кожен страхувальник проходить відповідний аналіз і за наявності ризиків «тіньової» заробітної плати, а також нелегальної найманої робочої сили передається до контролюючих та правоохоронних органів для вжиття конкретних заходів.
            Захист мінімальних прав та гарантій найманих працівників гарантується державою та є обов’язком для роботодавців всіх форм власності і господарювання. Тому, свідоме заниження роботодавцями належного розміру заробітної плати або виплата її «у конверті» є грубим порушенням законодавства у сфері праці. 
 
 
01.03.2017
Запитання-відповіді
 
Я дружина померлого інваліда війни, отримую призначену мені пенсію за віком. Чи маю я право на пенсію у зв’язку з втратою годувальника? Чи можливо отримувати дві пенсії?
Відповідно до частини першої статті 10 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” особі, яка має одночасно право на різні види пенсії (за віком, по інвалідності, у зв’язку з втратою годувальника), призначається один із цих видів пенсії за її вибором.
Тому в разі доцільності Ви маєте право перейти на пенсію у зв’язку з втратою годувальника за померлого чоловіка. При цьому виплату пенсії за віком буде припинено. Право отримувати дві пенсії чинне законодавство України не передбачає.
Як обчислюють доплату до пенсії за понаднормотивний стаж пенсіонерам, які не працюють: із розміру прожиткового мінімуму чи з розміру пенсії за віком?
Відповідно до частини першої статті 28 Закону України “Про Загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” за кожен повний рік страхового стажу понед 35 років чоловікам і 30 років жінкам пенсія за віком збільшується на один відсоток розміру пенсії, обчисленої відповідно до статті 27 цього Закону, але не більш як на один відсоток мінімального розміру пенсії за віком, зазначеного в абзаці першому цієї частини.
Отже, доплата до пенсії за понаднормовий стаж обчислюється з розрахунку один відсоток розміру пенсії, обчисленої відповідно до статті 27 Закону, за кожен повний рік страхового стажу понад 35 років чоловікам і 30 років жінкам. У разі якщо розмір пенсії, обчислений відповідно до статті 27 Закону, перевищує розмір прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, доплата за понаднормативний стаж обчислюється виходячи з розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.
Наприклад:
1. Розмір пенсії, обчислений відповідно до статті 27 Закону, становить 1100 грн, тобто не перевищує розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність (1247 грн). У такому випадку доплата за кожен рік понаднормового стажу дорівнює 11 грн (1100 грн х 1%).
2. Розмір пенсії, обчислений відповідно до статті 27 Закону, перевищує розмір прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, і становить 2500 грн. У цьому випадку доплата за кожен повний рік страхового стажу обчислюється виходячи з розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, і дорівнює 12,47 грн (1247 грн х 1%).
 
 
 
 
08.02.2017

Зміни у законодавстві з 1 січня 2017 року

 
Набрав чинності Закон України “Про Державний бюджет України на 2017 рік”, яким установлено в 2017 році:
прожитковий мінімум у розрахунку на місяць для працездатних осіб:
з 1 січня 2017 року – 1600 грн,
з 1 травня – 1684 грн,
з 1 грудня – 1762 грн;
мінімальну заробітну плату:
з 1 січня 2017 року – 3200 грн.
У зв’язку з цим, максимальна величина бази нарахування єдиного внеску, яка дорівнює двадцяти п’яти розмірам прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом (пункт 4 частини першої статті 1 Закону № 2464), становитиме:
з 1 січня 2017 року – 40 000 грн (25х1 600 грн);
з 1 травня 2017 року – 42 100 грн (25х1 684 грн);
з 1 грудня 2017 року – 44 050 грн (25х1 762 грн).
Мінімальний страховий внесок з урахуванням положень статті 1 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” та частини п’ятої статті 8 Закону № 2464 відповідно до якої єдиний внесок для всіх платників єдиного внеску (крім пільгових категорій) встановлено у розмірі 22 відсотки визначеної статтею 7 цього Закону бази нарахування єдиного внеску, у 2017 році становитиме 704 грн на місяць (3 200 грн х 22 відсотки).
 
Відповідно до статті 10 Закону України “Про Державний бюджет Україїни на 2017 рік” надходження від сплати зборів на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій належить до доходів загального фонду Державного бюджету України на 2017 рік.
Пунктом 8 статті 4 Закону України “Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування” об’єкт для сплати збору з операцій набуття права власності на легкові автомобілі, що підлягають першій державній реєстрації в Україні територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України, встановлено у відсотках від вартості автомобіля, а саме:
3 відсотки – якщо вартість легкового автомобіля не перевищує 165 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року;
4 відсотки – якщо вартість легкового автомобіля перевищує 165, але не перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року;
5 відсотків – якщо вартість легкового автомобіля перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року.
Таким чином у 2017 році з вартості автомобіля, яка не перевищує 264 000 грн, збір сплачується у розмірі 3%; з вартості, що перевищує 264 000 грн, але не перевищує 464 000 грн – 4 відсотки; з вартості, що перевищує 464 000 грн, - 5 відсотків.
 
 
 
 
07.02.2017
Запитання-відповіді
 
Чи маю я право на призначення пенсії за віком як мати дитини-інваліда, якщо мою дитину було визнано дитиною-інвалідом упрадовж чотирьох років (шз 4 до 8 років)?
Згідно з абзацом 4 пункту 3 розділу ХV Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” (далі – Закон), матері інвалідів з дитинства, які виховали їх до шестирічного віку, мають право на призначення дострокової пенсії за віком після досягнення 50 років та за наявності не менше як 15 років страхового стажу. Водночас до інвалідів з дитинства належать також діти-інваліди віком до 16 років.
Отже, мати дитини-інваліда має право на призначення дострокової пенсії за умови визнання дитини інвалідом до досягнення шести років.
Вашу дитину було визнано дитиною-інвалідом із чотирьох років. Таким чином, після досягнення 50 років та за наявності не менше як 15 років страхового стажу Ви матимете право на достроковий вихід на пенсію відповідно до пункту 3 розділу ХV Закону.
 
У грудні 2014 року після досягнення 55-річного віку мені достроково призначено пенсію за віком відповідно до пункту 7-2 Прикінцевих положень Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”. При цьому розмір моєї пенсії зменшено за кожен місяць дострокового виходу на пенсію. Наприкінці листопада досягнула належного пенсійного віку, маю стаж державної служби понад 20 років. У якому розмірі мені буде призначено пенсію держслужбовця?
Особам, які на 01.03.2016 (на день набуття чинності Закону України “Про державну службу” від 10.12.2015 № 889-VІІІ (далі – Закон № 889-VІІІ) мають не менш як 20 років стажу на посадах, віднесених до відповідних категорій посад державної служби, визначених статтею 25 Закону України від 16.12.1993 № 3723-ХІІ “Про державну службу” (далі – Закон № 3723-ХІІ) та актами Кабінету Міністрів України, призначається пенсія відповідно до статті 37 Закону № 3723-ХІІ.
Пенсія державним службовцям призначається в розмірі 60% від суми їхньої заробітної плати, до якої включаються всі види оплати праці, з якої сплачено єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, а особам, які на час звернення з приводу призначення пенсії не є державними службовцями, - зарплати працюючого держслужбовця відповідної посади та відповідного рангу за останнім місцем роботи на державній службі, до якої включаються всі види оплати праці, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Враховуючи зазначене, пенсію Вам буде призначено в розмірі 60% заробітної плати.
 
Як визначається розмір доплати за понаднормативний стаж мені, непрацюючиму пенсіонеру, якщо тривалість мого страхового стажу становить 44 роки?
Абзацом другим частини першої статті 28 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” (далі – Закон) передбачено, що за кожний повний рік страхового стажу понад 35 років (25 років у разі призначення пенсії до 01.10.2011) чоловікам пенсія за віком збільшується на 1% від розміру пенсії, обчисленої відповідно до статті 27 Закону, але не більш як на 1% від мінімального розміру пенсії за віком.
Мінімальний розмір пенсії за віком встановлюється на рівні прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законодавством із 01.12.2016 на рівні 1247,00 грн, за наявності в чоловіків 35 років страхового стажу (25 – у разі призначення пенсії до 01.10.2011).
Таким чином, якщо пенсію Вам призначено до 01.10.2011 і після цієї дати Ви не зверталися з приводу її перерахунку відповідно до частини четвертої статті 42 Закону з урахуванням страхового стажу та заробітної плати, то Ваш понаднормативний стаж становитиме 19 років (44 - 25).
Частиною третьою статті 42 Закону визначено, що 2016 року в разі збільшення розміру прожіткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, підвищується розмір пенсії, обчислений відповідно до статті 28 Закону, крім пенсіонерів, які працюють (здійснюють діяльність, пов’язану з отриманням доходу). Перерахунок пенсії проводиться з дня встановлення нового розміру прожіткового мінімуму. Пенсіонерам, які працюють або провадять зазначену діяльність, перерахунок пенсії здійснюється після звільнення з роботи або припинення такої діяльності з урахуванням прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законодавством на дату звільнення з роботи чи припинення такої діяльності.
Враховуючи зазначене та оскільки станом на 01.12.2016 Ви не працювали, і якщо розмір Вашої пенсії, обчислений відповідно до статті 27 Закону, більший за 1247,00 грн, доплата за понаднормативний стаж становить 236,93 грн (1247,00 х 19%). Якщо ж розмір Вашої пенсії, обчислений відповідно до статті 27 Закону, менший за 1247,00 грн, наприклад, 1045,00 грн, то доплата за понаднормативний стаж має станомити 198,55 грн (1045 х 19%).
 
 
 
30.12.2016
Звіт про результати роботи з питань запобігання та виявлення корупції за 2016 рік
 
Запроваджено моніторинг додержання посадовими особами антикорупційного законодавства, зокрема, в частині запобігання та врегулювання конфлікту інтересів при нарахуванні пенсійних виплат працівникам управління, членів їх сімей, у тому числі на виконання судових рішень.
Рішень щодо пенсійного забезпечення працівників управління, членів їх сімей не приймалось.
Особам, уповноваженим на виконання функцій державни, в управлінні надавалась допомога у заповненні декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік.
Своєчасно подано та надано на перевірку 25 декларацій працівників управління.
Від спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції отримано 3 повідомлення (подання, приписи тощо) про факти порушення антикорупційного законодавства (встановлення недостовірностей (розбіжностей) за результатами здійсненого фінансового контролю декларацій за 2015 рік.
З метою з’ясування причин та умов порушень статті 12 Закону України “Про засади запобігання та протидії корупції” стосовно 1 посадової особи проведено службове розслідування.
Реалізовуються інформаційні заходи серед населення, спрямовані на формування світогляду неприйняття корупції. В засобах масової інформації (радіо, в мережі Інтернет) розміщено 3 матеріали, проведено 12 семінарів, лекцій серед державних службовців з питань антикорупційного законодавства.
Систематично проводиться моніторінг виконання стану заходів, щодо запобігання корупційних проявів, підготовлено та опрелюднено звіт про його результати.
Повідомлень громадян щодо можливих корупційних правопорушень з боку службовців управління не надходило.
Серед службовців управління проводиться роз’яснювальна роботи щодо заборон і обмежень, установлених антикорупційним законодавством, щодо відповідальності за корупційні правопорушення та правопорушення, пов’язані з корупцією, моделей поведінки у тих чи інших ситуаціях з можливими корупційними ризиками.
На постійній основі запроваджена система правової освіти працівників управління, в тому числі у сфері антикорупційного законодавства.
Здійснюється моніторинг додержання посадовими особами антикорупційного законодавства, насамперед, щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності, обмеження спільної роботи близьких осіб.
В установленому порядку забезпечено оприлюднення інформації про закупівлі та використання коштів Пенсійного фонду України, передбаченої законами України “Про здійснення державних закупівель”, “Про відкритість використання публічних коштів” та прийнятих на їх виконання нормативно-правових актів.
Організація та проведення закупівель здйснюється без поділу предмета закупівлі на частини або заниження його вартості для униклення проведення процедури закупівлі, визначення його не у відповідності з реальною потребою замовника, створення оптимальних умов для уникнення можливостей варіювання з критеріями оцінки учасників з метою надання переваг заздалегідь обраному учаснику.
Управління зареєструвалося в електронній системі публічних закупівель та здійснює закупівлю послуг з її використанням у порядку, визначеному законодавством.
Забезпечується постійний контроль за формуванням потреби для фінансування пенсійних виплат з метою недопущення надання переваг при спрямуванні коштів на об’єкти з виплати та доставки пенсій.
Здійснюється моніторинг результатів перевірок виплатного об’єкту поштового зв’язку національного оператора поштового зв’язку та банків. Спільно з УДППЗ «Укрпошта» проведено робочу зустріч з питань врегулювання механізмів контролю за цільовим використанням коштів, призначених для виплати пенсій і допомоги.
 
 
 
 
 
30.12.2016
Звіт про роботу зі зверненнями громадян за 2016 рік
 
Протягом 2016 року робота управління Пенсійного фонду України в Міловському районі Луганської області була спрямована на забезпечення конституційного права громадян на звернення та створення належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
У звітному періоді надійшло 178 звернень громадян, в тому числі: на особистому прийомі – 87 (48,9 відсотків від загальної кількості звернень), на виїзних прийомах – 75 (42,1 відсотків від загальної кількості звернень), через засоби зв’язку від заявників (поштою, особисто) – 14 (7,9 відсотків від загальної кількості звернень), через вищі органи влади та організації – 1 (0,6 відсотків від загальної кількості звернень) та повторних – 1 (0,5 відсотків від загальної кількості звернень).
Кількість звернень, яка надійшла за звітний період (178), порівняно з минулим роком (815) зменшилась майже на 80 відсотків. Разом з тим спостерігається збільшення кількості звернень громадян, що звернулись до приймальні управління, яка працює за принципом «єдиного вікна».
На особистому та виїзних прийомах було прийнято 162 громадянина (91,0 відсоток від загальної кількості.
В своїх зверненнях громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 80 звернень (44,9 відсотка від загальної кількості звернень) та роз'яснення діючого пенсійного законодавства – 98 звернень (55,1 відсотка).
Особливої гостроти набули численні звернення, пов’язані з питанням правомірності припинення виплати пенсій вимушеним переселенням.
Питання підвищення якості обслуговування громадян продовжує бути пріоритетним напрямком роботи органів Фонду в 2016 році. Продовжують здійснюватися заходи задля побудови оперативної системи обслуговування громадян із забезпеченням вільного їх доступу до об’єктивної, своєчасної та конкретної інформації.
Для більш сприятливих умов спілкування з пенсіонерами в управлінні діє окремо обладнана приймальня, де громадянам надаються обгрунтовані відповіді та кваліфіковані роз’яснення. Приймальна розташована на першому поверсі, забезпечена належними умовами для прийому громадян (засобами зв’язку, комп’ютерною технікою з відповідним програмним забезпеченням), що дозволяє оперативно і безпосередньо вирішувати питання пенсійного забезпечення громадян. Протягом звітного періоду на прийомі у приймальні побувало майже 10,0 тис. громадян, майже на 800 осіб більше ніж за відповідний період минулого року.
З метою заощадження часу громадян, які звертаються на особистий прийом, в управлінні функціонує “гаряча телефонна лінія”. Графік її роботи та номер телефону оприлюднені в засобах масової інформації. За поточний рік на “гарячу телефонну лінію” управління надійшло 356 дзвінків.
На виконання Указу Президента України від 18.12.2007 № 1228 “Про додаткові невідкладні заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями” в управлінні вхід до приміщення обладнаний пандусом для осіб з обмеженими фізичними можливостями, є кнопка для виклику спеціаліста зі спеціальною позначкою. Управління разом із місцевими органами влади продовжує роботу зі створення належних умов для безперешкодного доступу до приміщення управління відповідно до вимог державних будівельних норм.
Інформація про роботу зі зверненнями громадян по управлінню за поточний період розміщена на офіційному веб-сайті Міловської районної державної адміністрації.
З метою підвищення інформованості населення з питань пенсійної реформи, порядку перерахунків пенсій, упередження заяв та скарг до органів Пенсійного фонду управлінням проводиться активна робота по підвищенню рівня інформованості населення району щодо роз’яснення діючого пенсійного законодавства, змісту та соціальної спрямованості урядових рішень з питань пенсійного забезпечення.
Керівництвом та фахівцями управління проводяться зустрічі з трудовими колективами, населенням, з ветеранськими та громадськими організаціями, виступи на сторінках районного друкованого та електронних засобах масової інформації. За поточний рік фахівцями управління здійснено 12 виступів на ринковому радіо, опубліковано 83 матеріалів у ЗМІ.
Організація роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі керівництва управління.
 
 
 
23.12.2016
До уваги пенсіонерів! Пенсійний фонд України роз'яснює особливості виплати пенсій за січень 2017 року
 
Зазвичай пенсії виплачуються щомісяця у період з 4 по 25 число в установлену дату виплати, яка відома кожному пенсіонеру.
З метою забезпечення своєчасної виплати пенсій з урахуванням святкових та вихідних днів у січні 2017 року 21 грудня Урядом прийнято рішення, яким встановлено, що частково пенсію за січень 2017 року буде виплачено у грудні 2016 року.
Пенсіонерам, які отримують пенсію через банківські установи і мають дату виплати пенсії з 4 по 15 січня 2017 року включно, пенсія на їх банківський рахунок буде зарахована у період з 27 по 29 грудня.
Пенсіонерам, які отримують пенсію через поштові відділення і мають дату виплати пенсії з 4 по 10 січня 2017 року включно, пенсія буде виплачуватися починаючи з 27 грудня.
Пенсіонерам, які з різних причин не зможуть отримати пенсію за січень 2017 року на поштових відділеннях в останні дні грудня, зможуть отримати її починаючи з 5 січня.
Для пенсіонерів, які отримують пенсію через банківські установи і мають дату виплати пенсії з 16 по 25 січня або через поштові відділення і мають дату виплати пенсії з 11 по 25 січня пенсія буде виплачуватись в звичайному режимі в установлені дати виплати.
Із загальної чисельності пенсіонерів (11,7 млн.) у грудні 2016 року буде виплачено пенсій за січень 2017 року 5,4 млн. пенсіонерам, в т.ч. 3,7 млн. пенсіонерів через банківські установи та 1,7 млн. пенсіонерів через поштові відділення.
На виплату пенсій за січень 2017 року Пенсійним фондом буде спрямовано у грудні 2016 року 10,4 млрд. грн. Це фінансування здійснюється в межах затвердженого бюджету Пенсійного фонду на 2016 рік.
Загальна потреба на виплату пенсій за січень 2017 року складає 22,1 млрд.грн.
З усіх питань, пов’язаних з виплатою пенсій, пенсіонери можуть звертатись до Контакт-центру Пенсійного фонду України 0-800-503-753 (зі стаціонарних телефонів - безкоштовно), або до управління Пенсійного фонду України за місцем перебування пенсіонера, як одержувача пенсії.
 
 
21.12.2016
Проведено анкетування відвідувачів
 
В рамках реалізації положень Стратегії розвитку комунікацій Пенсійного фонду України в управлінні Пенсійного фонду України в Міловському районі Луганської області провели анкетування відвідувачів. Протягом листопада-грудня поточного року опитано майже 200 відвідувачів (пенсіонерів та застрахованих осіб).
При проведенні цього заходу фахівці управління ставили за мету з’ясувати рівень задоволення громадян якістю надання послуг. Результати дослідження показали, що переважна більшість опитаних мешканців району, як і раніше, достаньо високо оцінює якість та оперативність роботи управління та повноту отримуваних відповідей. Більшість опитаних позитивно оцінили впровадження Централізованої системи призначення та виплати пенсій і відчули спрощення від її реалізації.
Задоволені громадяни і якістю надання послуг щодо виплати пенсійних коштів підприєством поштового зв’язку та банківськими установами, більше 80 відсотків пенсіонерів отримують пенсії в установах банків. За результатами дослідження 90 відсотків респондентів знають про проведення в Україні пенсійної реформи. Більш ніж чверть з опитаних користуються веб-порталом Пенсійного фонду України та сайтами Фонду. З випадками працевлаштування без офіційного оформлення трудових відносин стикалися 60 відсотків опитаних. Більше 70 відсотків опитаних замислювалися про вплив страхового стажу на пенсійне майбутнє, 60 відсотків – не згодні отримувати заробітну плату в “конверті”.
Проведення дослідження громадської думки дозволяє виявити слабкі сторони в організації роботи управління та розробити на цій основі практичні рекомендації щодо їх усунення та покращення роботи управління в цілому.
 
 
 
08.12.2016
Всеукраїнський тиждень права
 
Однією з фундаментальних цінностей будь-якої демократичної країни є забезпечення дотримання права і свободи людини.
У відповідності до ст. 3 Конституції України, права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави; держава відповідає перед людиною за свою діяльність; утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.
Права людини, гарантовані Конституцією та міжнародними угодами нашої країни, мають бути реалізовані. Один із засобів реалізації прав людини полягає у тому, що їх можна захистити у випадку порушення.
Конституція України передбачає можливості здійснення громадянами дій, спрямованих на захист їх прав і свобод, як: захищати своє життя і здоров’я, життя і здоров’я інших людей від протиправних посягань; об’єднуватися в політичні партії та громадські організації для здійснення і захисту своїх прав і свобод; проводити збори, мітинги, походи і демонстрації; направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення до органів державної влади; захищати в суді свої права і свободи; звертатися за захистом своїх прав до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини; звертатися за захистом своїх прав і свобод до відповідних міжнародних установ або органів.
Крім того, Конституція України досить чітко визначає систему органів та посадових осіб різних рівнів, які повинні захищати права і свободи людини і громадянина.
Це: Президент України, Верховна Рада України, Кабінет Міністрів України, органи виконавчої влади, підсистема судів загальної юрисдикції та спеціалізованих судів, Конституційний Суд України, Уповноважений Верховної Ради України з прав людини, прокуратура, адвокатура, інші правоохоронні органи України.
Основною ефективною формою захисту прав і свобод є судовий захист. Потреба у судовому захисті закономірно випливає з ускладнення характеру структури економічних відносин, зростанні конфліктності і соціальних протиріч у суспільному житті.
Діяльність з посилення гарантій захисту прав і свобод людини покладено на інститут Уповноваженого з прав людини, який існує в рамках парламентаризму. Зазначена посадова особа заповнює прогалини і компенсує недоліки судових засобів захисту, парламентського та відомчого контролю за адміністративними органами.
Органи державної виконавчої влади, до яких належить Пенсійний фонд України, а також органи місцевого самоврядування, забезпечують додержання прав і свобод громадян на певній території.
На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 31 серпня 2016 року №627 “Про затвердження плану заходів з проведення у 2016 році Всеукраїнського тижня права”, наказу головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області від 06.10.2016 № 157 “Про заходи з участі у проведенні в 2016 році Всеукраїнського тижня права в органах Пенсійного фонду України в Луганській області” управлінням Пенсійного фонду України в Міловському районі Луганської області проводиться низка заходів з відзначення Всеукраїнського тижня права.
 
 
 
30.11.2016
Про новації та сучасні сервіси Пенсійного фонду України
Начальник відділу ведення електронних реєстрів та підтримки інформаційно-аналітичних систем Пенсійного фонду України в Міловському районі Галина Усачова 30 листопада 2016 року провела семінар з фахівцями Міловського відділення Станично - Луганської ОДПІ ДФС України в Луганській області, на якому розповіла про новації які запроваджує Пенсійний фонд України, Стратегію модернізації та розвитку Пенсійного фонду України до 2020 року мета якої є забезпечення європейських стандартів функціонування та надання послуг, суттєве покращення якості обслуговування громадян, впровадження сучасних управлінських та інформаційних технологій, скорочення адміністративних видатків та підвищення прозорості діяльності органів Фонду.
Довела до відома присутніх, що з 1 листопада поточного року запрацювала оновлена версія веб-порталу, який цілодобово доступний за адресою: http:\\www.portal.pfu.gov.ua надає громадянам можливість зручно та швидко отримати послуги від органів Пенсійного фонду України. Новації значно поширили функціонал веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України: створено можливість самостійно за допомогою електронного цифрового підпису зареєструватися на веб-порталі, пройти автентифікацію, є можливість переглянути всі свої звернення до органів Фонду, стан їх обробки, подати заяву на призначення та перерахунок пенсії, переглянути свою електронну пенсійну справу та дані електронної персональної облікової картки застрахованої особи.
Крім того вона пояснила процедуру реєстрації застрахованих осіб та основні можливості по користуванню даним ресурсом. Всі присутні отримали вичерпні відповіді на свої питання, детальну консультацію щодо самої реєстрації на порталі та бажаючи негайно стати користувачами веб-порталу заповнили заяви на реєстрацію. Всім присутнім на семінарі було вручені інформаційні буклети, щодо можливостей сучасних інформаційних сервісів без зайвих черг та витрат.
Аналогічні зустрічі протягом місяця було проведено з іншими трудовими колективами району, та будуть тривати в подальшому з метою популяризації новацій Пенсійного фонду України. 
 
 
 
30.11.2016
В УПРАВЛІННІ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В МІЛОВСЬКОМУ РАЙОНІ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПРОЙШЛО ЗАСІДАННЯ "КРУГЛОГО" СТОЛУ
З ПИТАНЬ ЛЕГАЛІЗАЦІЇ ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ ТА ДЕТІНІЗАЦІЇ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ
 
 
30 листопада 2016 року фахівці управління Пенсійного фонду України в Міловському районі Луганської області за участю представників Міловського відділення Станично-Луганської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області та Міловського районного центру зайнятості провели засідання "круглого" столу з питань реалізації заходів, направлених на легалізацію зайнятості населення та детінізацію заробітної плати.
В ході спілкування обговорено питання щодо моніторингу платників, які мінімізують доходи найманих працівників. Обговорені питання щодо подальшої співпраці з питань погашення боргів із заробітної плати, страхових платежів, призначених для здійснення соціальних виплат, а також щодо обміну інформацією та спільних дій по виявленню фактів використання праці неоформлених працівників.
 
 
 
28.11.2016
 
ПЕРЕРАХУНОК ПЕНСІЙ З 1 ГРУДНЯ 2016 РОКУ ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ДЕРЖАВНИЙ БЮДЖЕТ УКРАЇНИ НА 2016 РІК»
 
З 1 грудня 2016 року органами Пенсійного фонду України буде проведено перерахунок пенсій відповідно до Закону України «Про державний бюджет України на 2016 рік», виходячи із розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність - 1247, 00 грн. шляхом перерахунку мінімальних розмірів пенсій, надбавок, підвищень, та визначення права на щомісячну державну адресну допомогу з урахуванням індексації.
Виходячи із розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, з 01.12.2016 буде проведено перерахунок:
  • мінімального розміру пенсії непрацюючим пенсіонерам відповідно до ст. 28 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»;
  • доплати за понаднормовий стаж непрацюючим пенсіонерам відповідно до ст. 28 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»;
  • пенсій за особливі заслуги відповідно до Закону України «Про пенсії за особливі заслуги перед Україною»;
  • мінімального розміру пенсії по втраті годувальника;
  • мінімального розміру пенсії по втраті годувальника членам сімей військовослужбовців;
  • підвищень, передбачених Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та доплати до підвищень;
  • мінімальних розмірів пенсій військовослужбовцям строкової служби та членам їх сімей, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб»;
  • надбавки на утриманців відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб»;
  • підвищень, передбачених Законом України «Про жертви нацистських переслідувань» та доплати до підвищень;
  • мінімальних розмірів пенсій по інвалідності внаслідок аварії на ЧАЕС;
  • щомісячної державної адресної допомоги інвалідам з числа учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;
  • державної соціальної допомоги на догляд інвалідам війни з числа військовослужбовців 1,2,3 груп та інших інвалідів війни 1,2,3 груп;
  • щомісячної державної адресної допомоги інвалідам війни та учасникам бойових дій;
  • доплати до мінімального розміру пенсії непрацюючим шахтарям, на яких поширюється дія Закону України «Про підвищення престижності шахтарської праці» та працівникам, зайнятим обслуговуванням зазначених осіб відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»;
  • доплати до мінімального розміру пенсії незалежно від факту роботи шахтарям, на яких поширюється дія Закону України «Про підвищення престижності шахтарської праці» та яким призначена пенсія по інвалідності відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення»;
  • доплати до пенсії за втрату годувальника членам сімей шахтарів, смерть яких настала внаслідок нещасного випадку на виробництві або профзахворювання.
Мінімальний розмір пенсії за віком, призначеної відповідно до статті 28 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» до 01.10.2011 року, за наявності у чоловіків 25, а у жінок – 20 років страхового стажу, а також мінімальний розмір пенсії за віком, яка призначена або перерахована з урахуванням стажу та заробітку після 01.10.2011 року за наявності у чоловіків 35, а у жінок – 30 років страхового стажу встановлюється на рівні прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, – 1247,00 грн.
Перерахунок пенсії провадиться також в частині збільшення доплати за понаднормативний стаж роботи:
- для чоловіків за кожний рік понад 25 років (пенсій, призначених до 01.10.2011 року) або 35 років (пенсій, призначених, перерахованих після 01.10.2011 року);
- для жінок за кожний рік понад 20 років (пенсій, призначених до 01.10.2011 року) або 30 років (пенсій, призначених, перерахованих після 01.10.2011 року) розмір пенсії збільшується на 1 відсоток від розміру пенсії, яка обчислена відповідно до статті 27, але не більше 1 відсотка від прожиткового мінімуму.
Відповідно до абзацу другого частини 3 ст. 42 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» у разі збільшення розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність працюючим пенсіонерам розмір пенсії, обчислений відповідно до статті 28 не перераховується.
Виходячи із розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, з 01.12.2016 року – 1247,00 грн., не провадиться перерахунок:
  • підвищення дітям війни відповідно до Закону України «Про соціальний захист дітей війни»;
  • додаткової пенсії за шкоду заподіяну здоров’ю та компенсаційної виплати за втрату годувальника відповідно до Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;
  • підвищення особам, яким виповнилося 100 років і більше відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2012 № 908;
  • щомісячної доплати до пенсії непрацюючим пенсіонерам, вивільненим у зв’язку з закриттям Чорнобильської АЕС.
Виходячи із розміру прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць з 01.12.2016 – 1544.00 грн. провадиться перерахунок надбавки, передбаченої Законом України «Про донорство крові та її компонентів».
Перерахунок щомісячної державної адресної допомоги відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2008 року №265 «Деякі питання пенсійного забезпечення громадян», виходячи із розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, з 01.12.2016 року 1247,00 грн., провадиться для одержувачів пенсій:
- за віком/за вислугу років при повному стажі, якщо в даних про інвалідність наявна інформація про 1,2 або 3 групу інвалідності;
- у разі втрати годувальника;
- по інвалідності для інвалідів 1,2, та 3 груп;
- соціальних пенсій для інвалідів 1,2 та 3 групи; та дітям-інвалідам;
- за віком/за вислугу років при неповному стажі роботи, якщо в даних про інвалідність наявна інформація про 1,2 або 3 групу інвалідності.
Перерахунок щомісячної державної адресної допомоги, виходячи із розміру 949,00 грн., провадиться для тих одержувачів пенсій, які не зазначено вище.
 
 
 
|| Наступна сторінка
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Міловська районна державна адміністрація
92500, Україна, смт. Мілове, вул.Леніна, 40
Тел. (06465) 2-12-45, факс 2-15-45
Веб-сайт: http://mil.loga.gov.ua
E-mail: melovoe_rda@mel.lg.ukrtel.net
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.mil.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Міловська РДА