Сьогодні: четвер, 24 серпня 2017  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Чи виникають проблеми в ході проведення перевірок органами державного контролю?
Проголосувало: 46 Чи задовольняє Вас діюча система ліцензування?  » Чи підтримуєте Ви спрощену систему оподаткування?  » Кількість перевірок суб'єктів підприємництва контролюючими органами  » Як Ви оцінюєте роботу місцевих органів влади, спрямовану на розвиток підприємництва?  » Умови ведення Вашого бізнесу  »
Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Міловська РДАДіяльність РДАЕкономіка
Енергозбереження
30.06.2015
ІНФОРМАЦІЯ ПО ВИКОНАННЮ
ЗАХОДІВ РЕГІОНАЛЬНОЇ  ПРОГРАМИ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ
ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ  НА 2011-2015 РОКИ
 ПО МІЛОВСЬКОМУ РАЙОНУ
ЗА січень-квітень 2015 року
 
Протягом січня - квітня 2015 року в районі продовжено впровадження енергозберігаючих заходів в закладах освіти та культури. Завдяки отриманню субвенції з обласного бюджету на проведення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих адміністративно-територіальних одиниць в сумі 200,0 тис. грн. на сьогодні здійснено заміну 9 вікон в Міловській гімназії (30,0 тис. грн), 5 вікон Міловській ЗОШ І-ІІІ ступенів (20,0 тис. грн), та 11 вікон 4 дверей в Міловському районному будинку культури (80,0 тис. грн обласний бюджет, 50 тис.грн. місцевий бюджет).
За рахунок власних коштів Микільської сільської ради здійснено заміну 19 вікон та чотирьох дверей в ДНЗ «Колосок».

 

 

 

21.05.2015
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА ПО ВИКОНАННЮ
ЗАХОДІВ РЕГІОНАЛЬНОЇ  ПРОГРАМИ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ
ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ  НА 2011-2015 РОКИ
 ПО МІЛОВСЬКОМУ РАЙОНУ
ЗА 2014 РІК

 

Рішенням сесії Міловської районної ради від 11 серпня 2011 р. № 9/6 затверджено Програму енергоефективності Міловського району на 2011-2015 роки (далі – Програма). В січні та червні 2014 року внесені зміни до Програми.

Заходами Програми у 2014 році передбачалась реалізація проектів щодо заміни вікон у Міловській гімназії та Міловській ЗОШ І-ІІІ ступенів загальною вартістю 399,994 тис. грн. У листопаді здійснено заміну:

- 59 вікон у Міловській ЗОШ І-ІІІ ступенів за рахунок коштів обласного (99,997 тис. грн.) та місцевого бюджетів (99,997 тис. грн.);

  • 68 вікон у Міловській гімназії за рахунок коштів обласного бюджету в сумі 100,0 тис. грн. та районного бюджету в сумі 100,0 тис. грн.;

Крім того, протягом 2014 року було здійснено:

  • у червні – ремонтні роботи стелі та часткову заміну електропроводки в Міловській гімназії, ремонтні роботи були проведені за рахунок коштів районного бюджету в сумі 65,0 тис. грн та спонсорських коштів в сумі 56,0 тис. грн.;
  • у грудні – заміну 21 вікна та 3 дверей у ДНЗ «Колосок» Микільської сільської ради на загальну суму 84,753 тис. грн. за рахунок державного бюджету.

Запровадження енергозберігаючих заходів дало можливість у 2014 році зекономити 2,6 тис. м2 газу, або 2,9874 т. умов. палива на загальну суму 20,046 тис.грн.

 

 

 

29.01.2014
ІНФОРМАЦІЯ ПО ВИКОНАННЮ
ЗАХОДІВ РЕГІОНАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ
ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ НА 2011-2015 РОКИПО МІЛОВСЬКОМУ РАЙОНУ
ЗА 2013 РІК
 
На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 29.07.2009 № 891-р «Про затвердження плану заходів на 2010 рік щодо реалізації Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2015 року» Міловською райдержадміністрацією розроблена та затверджена рішенням сесії Міловської районної ради Програма енергоефективності Міловського району на 2011-2015 роки. В лютому та листопаді 2012 року та в січні 2013 року внесені зміни до Програми.
В рамках співпраці з Проектом Європейського Союзу та Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду» протягом 2013 року на території району завершено реалізацію 2 мікропроектів з енергозбереження, на що з районного бюджету направлено 147,989 тис. грн.
Реалізація мікропроекту «Енергозберігаючі заходи в комунальному дошкільному навчальному закладі "Веселка" с. Морозівка, Міловського р-ну, Луганської області. Капітальний ремонт системи опалення, заміна вікон та дверей» дозволила здійснити ремонт системи опалення дитячого садку та замінено 49 вікон та 5 дверей. Це дало змогу протягом року зекономити 3,5 тис.м3 газу, або 4,02 т.умов. палива на загальну суму 16,45 тис.грн.
Капітальний ремонт покрівлі у Великоцькій ЗОШ І-ІІІ ступенів в рамках реалізації мікропроектної пропозиції «Енергозберігаючі заходи у Великоцькій ЗОШ І-ІІІ ступенів. Капітальний ремонт покрівлі» дозволило зекономити протягом року 6,9 тис.м3 газу, або 5,971 т.умов. палива на загальну суму 28,1 тис.грн.
Розпочата робота по реалізації мікропроекту «Енергозбереження у Міловській гімназії шляхом встановлення сонячних фото-модулів та частковою заміною вікон». За розробку робочого проекту із районного бюджету профінансовано 9,0 тис. грн. За кошти громади було проведено енергоаудит (5,0 тис. грн.) та пройдено державну експертизу (3,201 тис. грн.). На сьогодні ведеться робота по укладанню договору з підрядником на виконання робіт по проекту.
Розпочата робота по реалізації проекту «Реконструкція вуличного освітлення смт Мілове» за розробку проектно-кошторисної документації та проходження державної експертизи із селищного бюджету профінансовано 24,062 тис. грн. Проект буде реалізовано протягом 2014 року.
 

 

 

       03.06.2013  
 
Інформація про розвиток альтернативної енергетик и в регіонах як реалізація стратегічних завдань Президента України з розвитку незалежної вітчизняної енергетики в цілому
 
Україна – має одне з найбільших рівнів споживання енергоресурсів: 2,2% від світового споживання енергії при менше ніж 1% населення світу. Одна з причин інтенсивного енергоспоживання є застарілі технології і обладнання, які вже давно виробили свій ресурс і стають дуже неенергоефективними. І хоча заміна старого обладнання та використання інноваційних технологій призводить зменшення енергоспоживання на 30%, такі заходи дорогі і тривалі в часі.
Природні ресурси (такі як вугілля, нафта, газ) і засновані на їх використанні електрогенеруючі станції на сьогоднішній час є ключовими джерелами енергії. Їх частина в загальному балансі первинної енергії України складає 79%, атомні електростанції в загальному балансі виробляють близько 18% первинної енергії. Частка відновлювальних джерел енергії (такі як енергія сонця, вітру, води, біогаз тощо) в загальному балансі не значна і складає лише 3% первинної енергії, незважаючи на те, що Україна має величезний потенціал.  
Україна забезпечує себе первинними  ресурсами лише 61%, 39% складає дефіцит, який забезпечується імпортуванням енергоресурсів з інших країн. Час від часу залежність від імпортних енергоресурсів призводить до серйозних економічних і політичних конфліктів, які значною мірою впливають на національну безпеку України, гальмує зростання економіки. Саме тому є велика необхідність в пошуку альтернативних шляхів щодо скорочення цієї залежності, особливо у світлі вичерпності природних ресурсів, можливих катастроф на кшталт чорнобильської, виконання зобов’язань щодо зменшення викидів парникових газів згідно Кіотського протоколу.
В останні 5-10 років енергетична проблематика набула особливо загрозливих рис для подальшого розвитку національної економіки України, у зв’язку з цим почала проводиться більш комплексна робота щодо розробки бачення і стратегії розвитку енергетичного сектору, що реалізувалась в Енергетичній стратегії України на період до 2030 року (далі Енергетична стратегія 2030), яка була розроблена і схвалена урядом України в 2006 році. В стратегії визначені цілі розвитку енергетичного сектору, які покликані покращити як загальноекономічний розвиток країни, так і добробут українців.
Цілями стратегії є:
- створення умов для постійного та якісного задоволення попиту на енергетичні продукти;
- визначення шляхів і створення умов для безпечного, надійного та сталого функціонування енергетики та її максимально ефективного розвитку;
- забезпечення енергетичної безпеки держави;
- зниження питомих витрат у виробництві та використанні енергопродуктів; 
- зменшення техногенного навантаження на довкілля та забезпечення цивільного захисту у сфері техногенної безпеки ПЕК;
Енергетична Стратегія 2030 ставить за мету виробництво енергії з відновлювальних і нетрадиційних джерел енергії з 4% (включаючи 3,2% енергії від великих ГЕС) в 2005році до 19% в 2030 році. Відповідно до Стратегії були переглянуті існуючі, розроблені нові державні програми в сфері розвитку відновлювальних, нетрадиційних і вторинних джерел енергії. Місцеві органи влади і самоуправління в різній мірі також працюють над розв’язання  енергетичної проблематики в регіоні; і самостійно або за підтримки громадських організацій чи приватних установ намагаються розробити довгострокові енергетичні стратегії розвитку регіонів. 
Також для досягнення поставлених цілей Енергетичної стратегії 2030 розроблена Державна цільова економічна програма з енергоефективності на 2010-2015 рр (далі Програма з енергоефективності 2010-2015), яка передбачає:
• Впровадження новітніх технологій виробництва та споживання енергетичних ресурсів, когенераційних технологій, а також технологій, що передбачають використання теплових насосів, електричного  теплоакумуляційного обігріву та гарячого водопостачання;
• Використання енергії сонця та геотермальної енергії; 
• Видобування та використання газу (метану) вугільних родовищ і сланцевого газу як альтернативних видів палива; 
• Виробництва та використання біопалива;
• Розвитку вітроенергетики, малої гідроенергетики і біоенергетики;
• Модернізації газотранспортної системи, систем тепло- та  одопостачання, теплових електростанцій та теплоелектроцентралей;
• Здійснення заходів щодо зменшення обсягу споживання енергоресурсів установами, які утримуються за рахунок коштів державного бюджету;
• Зниження рівня забруднення навколишнього природного середовища;
• Проведення структурної перебудови підприємств, спрямованої на зниження матеріало- та енергоємності виробництва;
• Популяризації серед широких верств населення через засоби масової інформації ефективного та ощадливого споживання паливно-енергетичних ресурсів, включення відповідних питань до програм навчальних закладів, утворення регіональних центрів інформування громадськості.
Крім цього, задля виконання намічених цілей Енергетичної стратегії 2030 були внесені відповідні зміни в законодавство. Так, передбачені спеціальні спрощені процедури реєстрації підприємств, зниження оподаткування, призначення спеціальних тарифів для енергопостачання (зелений тариф), субсидії і т.п. Тож в Україні в найближчі роки очікується інтенсивний розвиток альтернативних/відновлювальних джерел енергії. Найбільший розвиток очікується в сфері використання енергії вітру, сонця, с/г відходів, біомаси, води, біогазу та інших. Завдяки технологічному розвитку, ряд технологій вже зараз доступні для використання в сільській місцевості, які підвищують ефективність використання наявних традиційних енергоресурсів або дозволяють використовувати альтернативні джерела енергії.
З метою виконання стратегічних завдань Президента України з розвитку альтернативної енергетики райдержадміністрацією розроблена та затверджена рішенням сесії районної ради Програма енергоефективності Міловського району на 2011-2015 роки. Заходи якої передбачають скорочення бюджетних видатків на фінансування енергоносіїв для бюджетних установ району.
Також наш район завдяки співпраці з Проектом Європейського Союзу та Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду» має можливість реалізувати проект в напрямку «інноваційне енергозбереження» з використанням відновлювальних джерел енергії. На цей час громадською організацією «Майбутнє Міловщини» ведеться робота над реалізацією мікро проекту «Енергозбереження у Міловській гімназії шляхом встановлення сонячних фотомодулів та частковою заміною вікон».
 
 
 
       

02.06.2011 

ЕнКом Груп – енергосервісна компанія, яка займається управлінням енергоефективними проектами на всіх стадіях реалізації, здійснить планування, кординацію та контроль робіт по проекту для досягнення його цілій в рамках встановленого бюджету та термінів, з належною якістю. Задача керуючої програми – в повній мірі представити інтереси Замовника та Інвесторів проекту у рамках їх взаємодії з іншими учасниками цього процесу – проектними та підрядними організаціями, постачальниками, держвними органами, а також здійснювати управління проектами.

Свої послуги Компанія надає в співробітництві з Дослідницьким інстітутом енергетичних проектів і реконструкцій, Державним агенством енергоефективності та енергозбереження України, Державним агенством екологічних інвестицій України, Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Державним агенством України з питань інвестицій та інновацій, вітчизняними і зарубіжними інвесторами.
Пропонуємо вам фінансування з фонду цільових екологічних (зелених) інвестицій у період дії зобов’язень сторонами Кіотського протоколу до Рамкової конвенції ООН про зміну клімату, яке регулюється наступними нормативними документами.
Напрямками реалізації проектів цільових екологічних (зелених) інвестицій визначені наступні:
-         санація будівель бюджетних установ до якої входить
·          проведення термоізоляції зовнішніх стін будівлі, підвалу та фундаменту;
·        модернізація покрівлі з можливим облаштуванням її сонячними колекторами;
·        модернізація у будівлі теплових, водопровідних, каналізаційних, вентнляційних та електричних мереж;
·        заміна радіаторів опалення, встановлення приладів обліку енергоресурсів та води, запровадження багатотарифного обліку електроенергії;
·        будівництво або модернізація котельні у будівлі (переведення будівлі на опалення з використанням сонячних колекторів та  електротеплоакумуляційного обігріву);
·        облаштування або ремонт теплових пунктів;
·        заміна і ремонт вікон, балконних блоків та в вхідних дверей до будівлі.
(Оскільки будівництво або модернізація котельні передбачається з використанням сонячних колекторів та електротеплоаккумулюючих баків для опалення та гарячого водопостачання, то проекти з санації передбачаються впроваджуватись в областях, які мають високий потенціал сонячної енергії).
-         багатооб’єктне встановлення індівідуальних теплових пунктів (енергозбереження)
-         стимулювання використання відновлюваних джерел енергії, включаючи біопаливо;
-         застосування палива, використання якого має незначний вплив на зміну клімату (перехід на альтернативні видв палива);
-         впровадження технологій комбінованого виробництва тепла і електроенергії (когенерація);
-         зменшення кінцевого енергоспоживання;
-         провадження видів діяльності, спрямованих на зменшення обсягів виквдів парникових газів, крім діоксиду вуглецю, утому числі тих, що пов’язані з тваринництвом, уникненням або енергетичним відновленням викидів парникових газів на сміттєзвалищах, заводах з обробки стічних вод тощо (вилучення біогазу з побутових органічних відходів та його компресування до стану природного газу)
Для фінансування інвестиційних проектів цільових екологічних зелених інвестицій, як комплексу заходів, спрямованих на скорочення викидів або збільшення абсорбції парникових газів, адаптацію до наслідків зміни клімату згідно з Кіотським протоколом до Рамкової конвенкці ООН про зміну клімату згідно постанови КМУ № 221 від 22.02.2008 (Додаток №1), необхідно подати наступний пакет документів:
-         заяву про розгляд проекту;
-         проектно-кошторисна документація, у разі будівництва, реконструкції, реставрації будинків, споруд та інших об’єктів, розширення і технічного переоснащення підприємств;
-         позитивний висновок комплексної державної експертизи;
-         розрахунок планових скорочень викидів або збільшення обсягів поглинання парникових газів.
Фінансування проектів відбувається на умовах співфінансування згідно Додатку  № 2. Після погодження з Міністерством довкілля, сільськогосподарських та морських справ Іспанії тп а з Міжвідомчої робочою групою при Державному агенстві екологічних інвестицій України, необхідно подати документи згідно Додатку № 1 та Додатку № 2. Після чого відбувається фінансування.
ЕнКом Груп пропонує виконати ряд заходів, щодо розробки необхідної документації по інвестиційним проектам        тзалучення інвестицій для впровадження проектов.
Якщо Вас зацікавили пропозиції, ЕнКом Груп просить повідомити про Ваше рішення у будь-якій зручній для Вас формі:
-         тел./факс: 8 (044) 390-69-20
-         e – mail: group@encom.kiev.ua
Додаток №1
A. копії документів, що підтверджують право власності або законного користування земельною ділянкою на якій розташований об‘єкт, в тому числі, копії відповідних рішень місцевих органів самоврядування, інші документи, що підтверджують право Бенефіціара здійснювати проектну діяльність на території, на якій розташований або буде розташований об‘єкт;
B. копії документів, що підтверджують право власності або право законного користування   Бенефіціара основними засобами об’єкту, що входять в межі проекту;
C. копії техніко-економічного обґрунтування, оцінки впливу на навколишнє середовище, укрупненого проектно-кошторисного розрахунку як частини робочого проекту будівництва, та позитивного висновку державної інвестиційної експертизи на вказані документи та, в разі необхідності, рішення відповідного органу виконавчої влади про затвердження техніко-економічних показників проекту будівництва;
D. обґрунтування вартості закупівель обладнання, товарів, робіт та послуг;
E. копії угод з контрагентами (постачальниками іноземного обладнання (ПІО контрагент) за наданими Експортними Кредитами або Експортними Гарантіями ), іншими постачальниками обладнання, виконавцями робіт та послуг;
F. копії угод або Листів про наміри (включаючи Умови та Положення) з банками, страховими компаніями, гарантами, іншими фінансовими установами про надання кредиту для виконання проекту; 
G. копії угод з інвесторами та/або співвласниками ПК про забезпечення власного фінансування ПК, інші документи, що підтверджують можливість власного фінансування проекту, зокрема, в разі необхідності, з спеціального ескроу-рахунку, відкритого в українському або іноземному банку;
H. копії угод з постачальниками сировини та матеріалів, покупцями товарів, робіт та послуг, що забезпечують належну операційну діяльність Бенефіціара;
I. копії інших документів, не вказаних в п.п. A)-H), що були надані банку, страховій компанії, гаранту або незалежному інвестору з метою отримання фінансування;
J. CGE по проекту та   план моніторингу, розрахунок обсягів фінансування   за схемою зелених інвестицій, підготовлених незалежною організацією, та кошторис її використання;
K. незалежну оцінку фінансового стану Бенефіціара, на найближчу звітну дату;
L. план-графік впровадження проекту;
M. фінансовий план (кошторис) проекту з розподілом фінансування за джерелами (власні кошти, кредит, кошти зелених інвестицій, інші);
N. для Проектних компаній додатково додається: бізнес-план, незалежне фінансово-економічне обґрунтування, що базується на оцінці фінансової моделі проекту, висновки незалежної маркетингової, юридичної та технічної експертиз проекту;
O. угоду з аудиторською компанією, прийнятною для Аудитора та Продавця (Погоджений Аудитор);
P. угоду між Бенефіціаром та технічним експертом (Технічний експерт)
Q. проект Угоди про фінансування за схемою зелених інвестицій (GIS FA)
 
 

 

||
Міловська районна державна адміністрація
92500, Україна, смт. Мілове, вул.Леніна, 40
Тел. (06465) 2-12-45, факс 2-15-45
Веб-сайт: http://mil.loga.gov.ua
E-mail: melovoe_rda@mel.lg.ukrtel.net
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.mil.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Міловська РДА